?

Log in

10 February 2012 @ 06:06 am


machine_of_july the_machine

All fanart archived at machine_of_july.

Welcome new and old. Still fixing things up around here, but I hope you'll stick around with me nonetheless!

Please leave a comment if you're new and you would like to add me. I hope we can become good friends :)


 
 
Mood: needing to sleep asap
Music: sébastien tellier - roche
 
 
04 October 2009 @ 12:15 am
cut because it's long and boring lolCollapse )

tl;dr:

-work @ Aldo Accessories now
-noraebang fun times
-new korean roommate
-need a more exciting life
-pc problems halp
Tags:
 
 
08 September 2009 @ 12:55 am
you who did this. you better fucking remember karma is a bitch.

you who caused this, you better better always, always watch your fucking backs.



i'm so sorry. you didn't ever deserve this. you all didn't ever deserve this.

i feel powerless.

please don't leave.

jay...
Tags:
 
 
31 July 2009 @ 01:10 pm
UGH  
PUKING WHAT A SHITTY WAY TO START MY DAY OFF. UGH.

Jesus. SM you are so shifty I can't really trust you.

Also, please let this just blow over calmly and swiftly for our boys' sakes.

Uhhhh yeah talking about the shitstorm that blew up at dbsg (first post now deleted) and omonatheydidnt and everywhere else a dbsk fan lives and breathes re: lawsuit issue.

GOD I AM TOO OLD FOR THIS SHIT OKAY.

Anyways... now that I can safely breathe again, I've gotta gtfo to work.

Lol my brain is so fried.
Tags:
 
 
12 July 2009 @ 12:28 am
OH MY GOD I'M SO LIKE DEAD DEAD DEAD SHARING THIS BUT WHAT THE FUCK EVER YOU GUYS KNOW I'M RETARDED ANYWAYS RIGHT. ALSO SAY HELLO TO MY MAN VOICE SDHFSDFHLJFD.

so. there's some contest that was going on to go to seoul? for some strange reason i decided to participate? GOD.



also sorry for being mia i'm just so tired after work these days and have been using my spare time filming lawlawlawl /////wrists forever.

gimme good ratings y'all.

fingers crossed they pick meeeee XP

jewell hwaiting!!!1
Tags:
 
 
 
01 July 2009 @ 03:02 pm
HAPPY CANADA DAY FELLOW CANADIANS


also, first day at the job was insane. it was so effing busy i thought i'd perish under piles of tiny fashionable shoes. i'm going to turn into a monkey at this job. you don't even have enough time to get a ladder to reach shoes in the higher racks in the stock room, you just climb em. i swear i won't need a gym pass after this sdfiodshf.

though it was fun, the day flies by soooo fast and it's easy. and apparently we all get a free pair of shoes to promote during july haaaayyyyy~ totally getting flat sandals because i am NOT running back and forth and scaling the backroom in heels >=||||| my feet were like throbbing enough as it is in flat boots T_T /////weakling

also happy bday sazz! canada is ttyl seritly celebrating your bday, that's the REAL reason for all the fireworks and shit :D

also #2 i am not going out to get drunk because i have to go to a family dinner to celebrate my grandpa's 80th bday. FML WHY COULDN'T WE GO TOMORROW ON HIS ACTUAL BIRTHDAY. maybe i'll have time to sneak down to watch the fireworks after ;__;

edit:
Chanel no.18 Rouge Noir
so much for saving money via copycats :DDDD;
 
 
28 June 2009 @ 04:04 am
I TOTALLY FORGOT TO UPDATE THAT THIS BITCH FINALLY HAS A JOB AGAIN I START TUESDAY.

at a shoe store.

my god. how am i going to survive. also i don't get discounts until after three months and i want to slit my wrists. OH WELL ALL GOOD THINGS COME TO THOSE WHO WAIT RIGHT.

i have so much laundry to do this week :(


DIES AT CHANGMIN'S FACE. i love how fully he expresses his emotions via his expression, even if his right eye looks like it's pretty much going haywire as usual

Tags: ,
 
 
25 June 2009 @ 07:04 pm
........

R.I.P. MICHAEL

To me you'll always be the King of Pop :(((( ♥
 
 
24 June 2009 @ 02:51 am
Chinese Laundry Sudoku

Omg hello new babies.

Omg goodbye nonexistant money.

Chinese Laundry Sudoku (cuffed)

I ordered them off Amazon and cannot wait to get these in my greedy little hands! I saw them today at Winner's and of course they didn't have my size, so I obviously scoured the net for the best deal and snagged them when I found it. They're cheaper on Ebay but the shipping to Canada was the same price I got them for anyways.

Think I'd wear them up with skinnies and cuffed down with skirts and dresses.

Summer here I come~
Tags:
 
 
Music: Aural Vampire - Darkwave Surfer
 
 
22 June 2009 @ 10:33 pm
#1  
Ohay first post.

shdfliusdf This may be my new personal journal, but whenever I think of what to post, my mind goes blank. I guess that's a byproduct of not having posted little tidbits of daily life much in the past. And my life is still so boooooorrrrrrriiinnnnnngggg so I don't really want to spam with "today I ate some food, went to the grocery store, and watched TV the end" =__=

I did however start the day off nicely with a letter from City of Ottawa Public Health saying I was in contact a little while ago with someone who has tuberculosis and that I should go get tested asap. I can't help but laugh since my mom tossed me the letter saying "You're diseased" before we knew what it was about XDDDD Eh, I'm not worried since I haven't had any illnesses or symptoms, but better safe than sorry.

I also had a job interview for a pizza restaurant. As I was running around getting ready to leave I got a second call from a shoe company (finallyyyy) for a second interview (the first being a retarded TWENTY FOUR PEOPLE GROUP INTERVIEW). Fingers crossed I get either job puhleeeeaaassseee. Afterwards I just met up with a friend for drinks and dinner, always nice to end the day with.

Random but, I really really really want an outrageously sexy reddish-black nail polish. Think Chanel (original) Vamp/Rouge Noir minus the price tag. Woe is my credit card me.